Multimedia to jeden z najważniejszych na rynku dostawców usług telewizji cyfrowej i analogowej. Z jego oferty korzystają klienci indywidualni oraz biznesowi, a najchętniej decydują się na podłączenie internetu szerokopasmowego oraz telefonii stacjonarnej i komórkowej. Różnorodne pakiety pozwalają dopasować opcje do swoich potrzeb i do budżetu, jakim się dysponuje. Usługi Multimedia są skrojone na miarę, więc miłośnicy sportu, filmów czy też pracujący w sieci bez problemu wybiorą kanały z całej długiej listy – kuszą opcje Premium - HBO, HBO GO oraz CANAL+, VOD i standard obecnie – czyli internet bezprzewodowy. Klienci muszą oczywiście pamiętać, że po rozwiązaniu umowy lub też jej zakończeniu trzeba zwrócić sprzęt do Multimedia.
Klient ma trzy dni od momentu rozwiązania lub wygaśnięcia umowy na zwrot sprzętu do Multimedia. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy strony ustalą inny okres.
Urządzenia należy oddać osobiście w punkcie stacjonarnym Multimedia. Nie ma możliwości odesłania sprzętu. Listę placówek znaleźć można na stronie internetowej dostawcy. Warto pamiętać o tym, że zwrot sprzętu Multimedia musi być potwierdzony przez pracownika. To on zaświadcza, że urządzenia są oddawane niezniszczone, a my dopełniliśmy wszelkich formalności wynikających z umowy. Warto te dokumenty przechowywać.
Zasady zwrotu sprzęty reguluje podpisana umowa z Multimedia. Z niej wynika, że urządzenia są dzierżawione klientowi na określony czas. Po jego upływie należy je zwrócić do dostawcy, niezależnie od tego czy umowa została rozwiązana, czy też się po prostu zakończyła. W przypadku wątpliwości oraz w sytuacjach niestandardowych warto skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Multimedia pod numerem telefonu 244-244-244 lub mailowo.
Zamów kuriera po odbiór zwrotu do dowolnego sklepu internetowego.
Jak zwrócić towary w RTV EURO AGD?
Czy da się zwrócić towary w Vinted?
Jak zwrócić produkty w drogerii Rossmann?
Jak zwrócić towary w Top Secret?