Popularna sieciówka Media Expert ze sprzętem RTV oraz AGD posiada wiele sklepów stacjonarnych na terenie całego kraju – przede wszystkim w centrach handlowych. Poza tym sprawnie działa także strona internetowa, na której klienci mogą robić zakupy, a dostosowane do potrzeb usługi przewoźników sprawiają, że nawet duży i ciężki sprzęt może szybko znaleźć się u kupującego. Bez problemu można także reklamować lub zwrócić produkty Media Expert, gdy z jakichkolwiek powodów nie będą spełniać oczekiwań.
Klienci mogą reklamować towary w Media Expert, jeśli mają one wady lub usterki. Sklep rekomenduje trzy sposoby na zgłoszenie problemu i załatwienie sprawy:
1. Kupujący może odesłać produkt z opisem usterki bezpośrednio do producenta. Pomija się wówczas pośredników;
2. Klient dostarcza towar do dowolnego sklepu stacjonarnego Media Expert. Stamtąd jest on przesyłany do serwisu
3. Produkt wysyła się do magazynu sklepu internetowego. Potem jest on przesyłany do serwisu.
Jak widać, od tego, jaką procedurę się wybierze, zależeć będzie, jak szybko reklamacja w Media Expert zostanie rozpatrzona.
Media Expert informuje klientów o zaakceptowaniu zwrotu. Następnie wystarczy czekać na pieniądze, które są przekazywane na wskazane konto w najkrótszym możliwym czasie. Status reklamacji Media Expert można śledzić na stronie sklepu w zakładce https://www.mediaexpert.pl/s,status-reklamacji.
Klienci, którzy zakupili towary przez internet mogą odstąpić od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość w Media Expert. Wynika to z obowiązujących przepisów. Kupujący ma 14 dni od daty doręczenia przesyłki na skorzystanie ze swoich praw, a sklep zwraca bezpośrednie koszty zwrotu. Co istotne, klient nie musi podawać przyczyn swojej decyzji.
Warto pamiętać, że klienci, którzy zrobili zakupy w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej nie mogą robić zwrotów w Media Expert. Tym samym odstąpienie od umowy nie jest opcją dla firm, spółek czy różnego rodzaju instytucji.
W każdym innym przypadku odstąpienie od umowy z Media Expert musi mieć formę pisemną. Należy wypełnić formularz zwrotu i dołączyć go do towaru – oddawanego w sklepie stacjonarnym lub wysyłanego kurierem. Na stronie internetowej Media Expert można znaleźć dokument do pobrania https://www.mediaexpert.pl/temp/cms_filemanager/3_form_odst_me.pdf. Klienci, którzy nie chcą formularza drukować, mogą wysłać wersję elektroniczną mailem na adres: [email protected] lub też wypełnić online w zakładce https://www.mediaexpert.pl/withdraw.
Paczka ze zwrotem do Media Expert musi być zapakowana w taki sposób, by nie uległa zniszczeniu w czasie transportu. Klienci mogą wysłać przesyłkę pocztą lub kurierem, przy czym ta druga opcja daje więcej niezależności i jest tańsza.
Paczkę należy wysłać na adres Media Expert:
MAGAZYN REKLAMACJI CDŁ5
Ul. JĘDRZEJOWSKA 43 b,
93-636 ŁÓDŹ
Zamów kuriera po odbiór zwrotu do sklepu Media Expert. Wysyłaj produkty bezpiecznie szybko i tanio. Dopasuj opcje do swoich potrzeb.
Jak zwrócić towary w RTV EURO AGD?
Czy da się zwrócić towary w Vinted?
Jak zwrócić produkty w drogerii Rossmann?
Jak zwrócić towary w Top Secret?