Ulice polskich miast i miasteczek są coraz bardziej kolorowe. Niekoniecznie jest to związane z inwestycjami w estetykę miejsc, ale przede wszystkim w dominację reklam nad innymi elementami architektonicznymi. Niektórzy uparcie powtarzają, że jeśli nie widzą firmy i o niej nie słyszą, to znaczy, że ona nie istnieje. A to przekłada się zainteresowanie klientów.
Jest to podstawowa forma reklamy wykorzystująca trwałe materiały i podświetlenie. Ta prosta konstrukcja oraz jej stosunkowo niska cena sprawiają, że popularność kasetonów wzrasta i niemalże każdy sklep, biuro rachunkowe czy gabinet lekarski posiada taki gadżet, który zachęca klientów do skorzystania z usług. Ciekawe kształty, kolory i podświetlenie sprawiają, że nasza firma jest rozpoznawalna. Dobra agencja reklamowa wykona niemalże każdy projekt i będzie on atrakcyjny wizualnie oraz spełni swój marketingowy cel.
Kasetony reklamowe mogą mieć różne kolory i wymiary, są również robione z różnych materiałów. Agencje reklamowe do dostarczenia ich do odbiorcy najczęściej korzystają z usług tanich kurierów, którzy przygotowują specjalne oferty i przewożą przesyłki niestandardowe, długie, delikatne. W takim wypadku przesyłka dłużycowa kurierem DHL szybko i bezpiecznie dotrze do odbiorcy na terenie Polski i zagranicą. Taka niestandardowa paczka wymaga specjalnego traktowania. Jeśli kaseton reklamowy ma długość w przedziale 201-400 cm, to trzeba będzie skorzystać z tej opcji przy wyborze kuriera. Warto pamiętać, by suma boków nie przekraczała 600 cm.
Przy wysyłaniu paczek niestandardowych, a dłużycowe do takich należą, warto wiedzieć, że przy wycenie obliczamy masę dłużycową i jeśli jest ona większa niż rzeczywista, to właśnie tym kryterium będziemy się posługiwać przy ustalaniu ceny.
Jeśli masz problem z prawidłowym oszacowaniem przesyłki, skontaktuj się z nami – pomożemy ci wybrać najlepszą opcję i wyślemy po paczkę kuriera ze specjalnym samochodem.
Zobacz też: