Załóż bezpłatne konto

Jak anulować przesyłkę u kuriera?

Jak anulować przesyłkę kurierskąZamawiając kuriera, w jakiś sposób zawieramy konkretną umowę na wykonanie określonej usługi w pewnym czasie i za takie a nie inne pieniądze. Wszystkie elementy obowiązują obie strony niezależnie od tego, czy jesteśmy osobą prywatną, prowadzimy sklep internetowy czy serwis aukcyjny. Warto zaznaczyć, że, wysyłając przesyłki kurierem nawet okazjonalnie, dobrze jest mieć założone konto, ponieważ to umożliwia szybki kontakt i dostęp do opcji dodatkowych. Posiadanie własnego konta ułatwia i przyspiesza zamawianie kuriera i pomaga, jeśli zdarzy się jakaś nieprzewidziana sytuacja.

Anulowanie przesyłki kurierskiej

Procedura zamawiania kuriera jest prosta. Tak naprawdę nie potrzebujemy niczego więcej poza dostępem do Internetu oraz drukarką (choć bez tego da się obejść). Wybierając najlepszą dla nas ofertę, podpisujemy umowę z brokerem czy firmą kurierską. Może się jednak okazać, że zmieniliśmy decyzję, pomyliliśmy dane, zrezygnowaliśmy z tej konkretnej oferty. Na początkowym etapie możemy zrezygnować z zamówienia w panelu klienta, klikając opcję „anuluj”. W tym momencie warto zaznaczyć, że jest to możliwość dostępna tylko i wyłącznie dla klientów zarejestrowanych. 

Po co konto systemie?

Anulowanie przesyłkiWchodząc na stronę brokera, zostaniemy poproszeni o darmową rejestrację w systemie. W tym momencie w razie jakichkolwiek problemów czy zmiany decyzji w prosty i wygodny sposób można się skontaktować z obsługą. Tym bardziej ta opcja pozwala na anulowanie przesyłki przed wysyłką, czyli zanim kurier przyjedzie po odbiór paczki. To najszybszy i najpewniejszy sposób. Anulować przesyłkę możemy w formularzu kontaktowym lub poprzez infolinię, mając pod ręką numer nadania. Gdy kurier odbierze od nas przesyłkę, nie ma już możliwości anulowania zlecenia. Warto pamiętać, że opłata za usługę zostanie zwrócona tą samą drogą, jaką dokonywaliśmy płatności. 

Masz pytania? Napisz do nas!

 

Możesz być zainteresowany również: